Tuesday, January 1, 2013

No more "TEEN" start to accept "TY"

Assalamualaikum w.b.t

2012 left us but 2013 with smile replace it! with new SPIRIT,WILL,HOPE and TARGET!


WAKE UP!WAKE UP!WAKE UP! it's NEW YEAR already!! :D

*okeng! stop speakking..nanti cikgu english a.k.a umi aku akan betulkan segala grammar aku nanti..heheheheh kidding je umi ^_^ *

FIRST! let's talk about 2012 >>>>2013

MAIN entry ni actually pasal UMUR!!! T,T i was born in 1993 so that starting 2013 my age no more starting with 1* but 2*

WHAAAAAAAAAAATTTTT????

boleh nampak ye disitu ke tidak puasan! HAHAHAHA! ALHAMDULILLAH Allah dah bagi aku pinjam kehidupan untuk hidup almost 20 tahun dah kat dunia...merasai macam2 perjalanan hidup in "teen" age..

''Teen" life sangat bermakna dalam hidup aku..even itulah sebenarnye zaman gelap aku but aku still diberi peluang bernafas untuk cari kehidupan yang lebih baik dari kehidupan belasan aku! :')

Why i said ''teen'' life sangat bermakna?

Sebab for me zaman dari sekolah rendah ke sekolah menengah masuk matrik then life degree sume dalam jangka masa umur belasan! sooooooooooooo~ too much things happend in ''teen'' age...yang gembira..yang sedih..yang gempak..sume ade lah! *macam2 ade~* #trademark astro..HAHAHAHA >_<

just kawan2 yang kenal aku dari kecik je tahu how's my life before and i change to someone better than before...nak tau kisah dulu? x yah la..malu nak citer...teruk sangat! aishhheman!

huhuhuhu..bile pikir balik kenakalan+kedegilan aku time belasan..MASYAALLAH! mujur aku diberi oleh Allah parent yang sangat sabar dengan kerenah aku! PROUD TO HAVE THEM AS MY PARENT! :D I LOVE MOHD TAHIR and NORLAILA for the sake of ALLAH ^_^


Thanks to Allah again sending me too much lovely,kind, and sporting frens in my life!!!they are always with me when i'm happy,sad and even stress!!! HAHAHAHA always layan je perangai aku yang entah pape ni! SAYANG KORANG!


Thanks to Allah give me a chance to meet someone special..hihihi *gatai* orang yang boleh bertahan dengan ''bekeng'' aku dah setahun lebih..HUAHUAHUA sori pakcik! dulu gangster..sekarang ladies dah :D


Thanks to Allah meeting me with such a SWEET akak2 dekat UK ni~ seronok hidup dengan diorang...they change the way of my life! love it! *_*


but starting from today! no more TEEN there's only TY in my age..I'M TWENTY NOW! *x tau nak hepi ke nak sedih*



INSYAALLAH i will try to be better than before! and be more MATURED! *susah kut nak jadi matured! waseyyyyy~* x pe2!! aku cube! :D


MY HOPE for 2013 :- being a better MUSLIMAH, get a good result for my first year degree, going back to Malaysia in june and get a chance to hug my PARENT!! hihihi anak manja? so what?? never care pasal title tu dah! memang aku anak manja pon *proud to said that* HAHHAHA..and waiting news from along to get title ''mak teh@cik na" >_<

actually x de mende sangat pon nak tulis just nak wat entry penutupan+pembukaan tahun je! muahahha..and aku sendiri rase entry ni x menarik pon..so sape bosan closed je la tab tu yerkk :P titeww x paksheeeee~ GOISHHH! gedik giloss! cair taik telinga! ahhaha..hah! terlupa!

lastly, sepanjang 20 tahun dah hidup and aku akui sangat banyak salah aku buat dengan kawan2 aku or orang sekeliling aku...SUSUN SEPULUH JARI PENDEK TOTALLY HOPING FOR FORGIVENESS T,T nak jumpe one by one memang x de chan la kan...so harap sape yang memang dah lame panas ati or bengang giler ngan aku...just cakap straight melalui FB or watsoever...insyaAllah aku sudi nak dengar segala luahan..i x macam dulu oke! sweet dah lerni..hahaahhaha! *statement berani mati* harap 0-0 la yerkkk...aku just manusia..x lari pon dari kesilapan...sape yang nak tegur or bagi adviced hati ni sangat terbuka tuk dengar! okeh~
aku rase sampai sini je kut nak menaip..jari dah JENGGGGGG! hahaha..

MAY ALLAH BLESS US IN 2013 and 2013 BE A GOOD YEAR FOR US...Ameen~ :)


Wassalam...






2 comments:

  1. sultan muhd al fateh tawan kota konstantinopel pd umo 21 thn. pemuda yang penuh jiwa islam. jom jadi pemuda islam yang hebat! ^_^

    ReplyDelete