Wednesday, December 19, 2012

Glory Glory Manchester United

Assalamualaikum w.b.t

OLD TRAFFORD? SUMPAH aku x tau sebenarnye old trafford tu natang mende..AHAHAH well well well~ bola bukan hidup aku..so normal la aku x amik tau pon :P kalau mention MANCHESTER UNITED still tau lagi la! ah bajet la ingat aku hareeem x tau terus! kah3! tau la sikit2..bukan sikit2 tersangat SIKIT! okeng! loserrr~

hah!hah! tu dieeeeeee nampak dah sikit batang idung dari jauh~



daaaaaaaaa~ dah sampai betul2 depan OLD TRAFFORD! FUYYOOO! RAMAI KUT TENGAH JELES NGAN AKU TIME TENGOK NI :P WAHAHAHA!!

this scenery around stadium....

ZASTTTT~ layan la korang..nak bawak korang datang sini macam mustahil plak! ahahah..so aku bawak korang tengok from gambar je lah eh :)









pon boleeeeeh~ nak jugak posing cenggitu..ish3~


on the way nak masuk kat tempat ticket tetibe! eh~ macam kenal je *aku rabun so x nampak dari jauh* jalan punya jalan dah dekat tu tibe aku nampak budak pendek pakai tudung kuning...WHAT? NIZA? ahhahahaha! okeng! memang takdir Allah nk temukan kami~ oh adik ku!!! rindu bak hang! :D so ade la adegan peluk memeluk + jerit menjerit lastly wajib! taking the pictureeeeee~ ahahahah! jyeaaaahhh! seronok!



mase ni dah kul almost 12 p.m ticket budak southampton kul 12 p.m  and aku??
X DE TIKET PON LAGI :( dorang beli on9 so that aku terpaksa on the spot beli ticket tu! MAHAL dari CHELSEA kut! why????? grrrrr! 14.50 pound! chelsea 13.00 pound jah student price!!! *EMO SAT* but x pe la..saje nak jalan ngan dorang so aku pon beli je la :D
TADAAAAAAA~


jum jelajah museum Manchester United












WASEEEEEEEY! banyak gilos trophy dorang! 






wall of fame! penuh name pemain from the oldest one until yang latest
WHY NAME AKU X DE?? okeh aku x layak :(




 eh!eh!eh! ade uncle santa claus la :D 










x leh nak round museum lame2 sebab dah on time nak masuk stadium..

so HERE OLD TRAFFORD STADIUM !!!









ni ''terowong" yang player2 kuar masuk padang


budak ni sangat kiut miut time aku captured tetibe die macam blur then bile die tau aku tengah nak amik gambar die...hahahaha see her reaction! *gambar bawah*

terus senyum! ahahahah >_<


way nak pergi bilik dressing player






Dressing Room MU














tempat if ade temuramah ngan player *cantik kat chelsea lagi..ahhaahha*

ni pulak MEGASHOPE MU..penuh jersi and barang2 MU yang lain..





BUBYE OLD TRAFFORD!
lastly dapat jejak jugak..x minat pon but alang2 dah kt UK rugi plak x gi stadium2 gah ni~ hua3!!!
but as conclusion aku leh cakap pergi stadium CHELSEA LAGI BEST :P AHHAHHA! banyak mase kat stadium..tour guide Chelsea x rushing2 macam tour guide MU..ape pon aku still have fun datang sini~  :D yeay! hiphip horaaay! 

Glory~ Glory~ Manchester United!



Wassalam...






No comments:

Post a Comment