Tuesday, December 11, 2012

JAULAH (TRIP) to LONDON and CHELSEA (part 2)

 Assalamualaikum w.b.t

10 Dec 2012 NEXT DESTINATION is STAMFORD BRIDGE ! CHELSEAAAAAAA :D

hohohoho..over yeh di situ..ahhahaha..sebenarnye aku x layan pon bola2 ni...kpop je aku layan.. *okeng aku dah nampak ade orang macam nak sepak aku bile dengar kpop..ahhahaha..lek la bro! biar la aku suke kpop pon..korang suke bola haram aku kisah..kan?kan?kan?* aku gi stadium CHELSEA just nak memenuhi hasrat adik kesayangan aku yang memang kipas susah mati club chelsea...so aku pon dah alang2 datang london rugi la kan x masuk stadium tu...yang aku suke trip ni sebab tiap kali jalan aku dapat input yang best dari kak yana ngan kak husna even tengah tunggu train pon aku leh dapat tau something about ISLAM! nice sangat! :D x de la jalan tu menjadi sia2...rite?






 jeng! jumpe dah~


huwaaaaaa~ x caye leh jejak stadium yang selameni tengok kat tv je..kikiki channel ESPN! 






  aku depan stadium chelseaaaa !!! jeles dop??ngeh3 >_<




aku pendek ye di situ! ceit~

owh abe lampard~ ahaks!


mak ai torres! busuk bak hang ketiak!!! WAKAKAKKA




ni entrance nak masuk museum chelsea

IN CHELSEA MUSEUM

muke aku di blur kerana sangat horror! x sempat nak smile..haahhaha





















tempat display jersi2 chelsea














 piala2 dorang











ENTER THE STADIUM















BILIK : PRESS COFERENCES , HOME CHANGING , AWAY CHANGING and STORE








  
bilik press conferences yang boleh muat tuk 100 orang wartawan!

oh yeah! aku di kerusi manager! ahahhaha...bukan die dah retired? oh tidak! aku manager chelsea baru! WAKKAKAKA

laluan yang pemain chelsea ngan pihak lawan gune untuk masuk stadium
  
ni pulak bilik changing tuk pihak lawan..x cantik sangat tapi yang chelsea punye...pergh!!


ni bilik changing tuk chelsea! serius kut first class!!!









waaaa! aku tengok locker TORRES!!!





ni pulak stored barang2 chelsea






hasil memborong barang chelsea!

dah berjam2 kat stadium chelsea kiteorang pon gerak gi whitechapel tuk solat ngan makan sebab kat situ kawasan most muslim..so senang sikit nak solat dan makan :)




nasi briyani again!!!!sedap ^_^



dah siap makan kiteorang shopping2 dulu kat kawasan2 whitechapel..banyak jual jubah sume..then gerak balik ke rumah kak najwa tuk kemas2 barang sebab train kul 9 lebih p.m...






  melantak ayam on the way nak balik birmingham..ahahhaha..sume lapar dalam train!

Alhamdulillah~ jaulah yang sangat bermakna bagi aku! dalam enjoy berjalan but i got so many input from kak husna , kak yana and akak2 yang lain...selame ni aku jalan kepala otak just ingat nak enjoooooooooooooy je..padahal aku x pernah fikir dengan berjalan jalan pon sebenarnye banyak pahala yang aku bole kutip tanpa sedar! indahnye ISLAM :')
hope boleh berjaulah lagi ngan korang! aminnn~ 

Wassalam...









3 comments:

  1. briyani 2x! nice post~~
    haha thanks dpt share pic :)

    ReplyDelete
  2. yeayy!! dah keluar post second. tertunggu2 tau x..>.< huhu. lawak laa leenaa gmbr awak bau ketiak tuhhh =__='' btw, kantoi tadi nk curik satu gmbr, terus dia tulis "nak curik kikwang aku erk?? hahaha x buley!!" T__T kantoi sudeh..

    ReplyDelete